Jaarverslag 2016 online beschikbaar

Bent u ook benieuwd naar wat het VFL nu eigenlijk allemaal doet? U leest het in het jaarverslag over 2016, dat vanaf vandaag digitaal beschikbaar is.

Naar goede gewoonte bevat het jaarverslag op ruim 140 pagina’s een gedetailleerd overzicht van al onze activiteiten en subsidies in het afgelopen jaar. Wilt u weten wat de precieze samenstelling is van elke adviescommissie, in hoeveel talen het VFL vertalingen heeft gesteund en om welke titels of auteurs het gaat, welke proza-, jeugdauteur of illustrator kon rekenen op een werkbeurs en hoe het gaat met de auteurslezingen? Op al die vragen en nog veel meer vindt u een helder en duidelijk antwoord in dit naslagwerk.

Het jaarverslag is erg uitgebreid, en dat is bewust. Het VFL streeft immers een maximale transparantie na. Bovendien leggen we graag verantwoording af over hoe, waar en aan wie we financiële of andere ondersteuning bieden vanuit onze missie, doelstellingen en de opdracht in het oprichtingsdecreet en de recente beheersovereenkomst met de Vlaamse overheid.

> Jaarverslag Vlaams Fonds voor de Letteren 2016 …

> Lees het jaarverslag op issuu ...

gepubliceerd op: 2017-04-28

Vorige Volgende Afdrukken Link doorsturen